ذمہ داری کا احساس،ذمہ داری قبول کیجئے،احساس ذمہ داری اردو میں

کامیاب لوگ تقریباً ہر ایک صورت حال پر قابو پا لیتے ہیں۔ وہ سمجھتے ہیں کہ وہ جو کچھ ہیں جس حال میں ہیں اس کے ذمہ دار و خود ہیں۔ وہ جانتے ہیں کہ وہ اپنی قسمت کے مالک ہیں۔ کوئی اُنکے حالات نہیں بدلے گا۔ انہیں اپنے حالات خود بدلنا ہوں گے۔ دوسری طرف بے روزگار لوگ اپنی ناکامیوں اور غربت کا ذمہ دار دوسرے لوگوں کو ٹھہراتے ہیں۔ بے روزگار لوگ ذمہ داری قبول کرنے کے بجائے بہانے بناتے ہیں۔ 1. "وہ ذہین نہیں ہیں، جس کی وجہ سے وہ کامیاب نہیں ہو سکتے۔ تاہم، ذہانت کا کامیابی سے کوئی تعلق نہیں ہے۔ 2 .دنیا کے کامیاب لوگوں کی اکثریت اوسط ذہانت کے مالک ہیں۔" ان کے پاس اعلیٰ تعلیم کی ڈگری نہیں ہے 3 . ایک بہانہ یہ بنایا جاتا ہے کہ "میں ایک غریب گھرانے میں پیدا ہوا" حالانکہ دنیا کے 80-90% امیر لوگ غریب گھرانے میں پیدا ہوئے تھے۔ صابرو ایئر کنڈیشنرز کے مالکان کے پاس اتنی رقم نہیں تھی کہ وہ دوسری سائیکل خرید سکیں۔ کیا دو بھائی ایک ہی سائیکل پر سفر کر سکتے ہیں؟ ایک چلتا اور دوسرا پیچھے بیٹھ گیا۔ 4. "اب میں بوڑھا ہو چکا ہوں، میرے قوی جواب دے چکے ہیں جن کی وجہ سے میں کچھ نہیں کر سکتا۔" مشہور ریسٹورنٹ KFC کے مالک کرنل سینڈرز نے 60 سال کی عمر میں یہ کاروبار شروع کیا تھا۔ یہ جواب پورے ملک میں پھیل چکا ہے۔ دنیا لیفٹیننٹ کرنل محمد رفیق 62 سال کی عمر میں ادیب بنے، گوئٹے نے 80 سال کی عمر میں مشہور ڈرامہ "Faust" مکمل کیا۔ مائیکل اینجیلو نے اپنا سب سے بڑا مجسمہ 87 سال کی عمر میں مکمل کیا۔ 5. ایک بہانہ یہ بھی بنایا جاتا ہے کہ ابھی میری عمر کم ہے حالانکہ بہت سے لوگ اپنی نوجوانی میں کامیاب اور امیر بن گئے تھے۔ میرے نوجوان کلائنٹس میں سے ایک صرف 22 سال کی عمر میں مصنف بن گیا۔ 6. ۔ ان حالات میں کامیاب اور خوشحال ہونا ناممکن ہے۔" حالات سب کے لیے خراب ہیں۔ موجودہ حالات میں بہت سے لوگ کامیاب اور خوشحال ہو رہے ہیں۔ 7. یہ ایک عام غلط فہمی ہے کہ میری قسمت اچھی نہیں ہے، میں بدقسمت ہوں۔ ”تاہم تحقیق سے ثابت ہوا ہے کہ قسمت کا کامیابی سے کوئی تعلق نہیں ہے۔ ہر انسان اپنی تقدیر خود بناتا ہے 8 . ۔ قسمت بھی ان کا ساتھ دیتی ہے جو اپنے کام میں ماہر ہوتے ہیں آج سفارش کا دور ہے۔ میرے پاس کوئی مضبوط سفارش نہیں ہے۔ یہ ایسی ہی ہے جیسے بڑی کامیابی اور خوشحالی کے لیے سفارش کا کردار نہ ہو۔ اسے نوکری مل سکتی ہے لیکن کامیابی اور خوشحالی نہیں۔ 9. ایک بہانہ یہ بنایا جاتا ہے کہ ہندوستان میں ترقی کے مواقع نہیں ہیں۔ یہاں کوئی پیش رفت نہیں ہو سکتی۔ "اگرچہ اس میں کچھ سچائی ہے، لیکن ہندوستان میں ہر روز لوگ خوش اور کامیاب ہوتے ہیں۔ 10. "میرے پاس کچھ کرنے کے لیے وسائل نہیں ہیں۔" تقریباً تمام کامیاب لوگوں کو یہ مسئلہ درپیش تھا۔ تاہم ان سب نے اپنے وسائل خود بنائے۔"میں بہت سے لوگوں کو جانتا ہوں جو کروڑ پتی ہیں اور انہوں نے جائز ذرائع سے یہ خوشی پائی ۔ اگر آپ کامیاب بننا چاہتے ہیں تو اپنی ناکامی کا الزام کسی اور پر نہ لگائیں، بہانے مت بنائیں بلکہ کامیاب لوگوں کی طرح آپ جو تھے یا ہیں یا رہیں گے اس کی 100% ذمہ داری قبول کریں۔ صرف آپ، جیسا کہ والدین یقینی طور پر جان سکتے ہیں۔ جب آپ ذمہ داری لیتے ہیں، تو آپ اپنے بارے میں مثبت محسوس کرتے ہیں۔ آپ کی ذہنی حالت بدل جاتی ہے اور پھر آپ ان خراب حالات سے نکلنے کے بارے میں سوچتے ہیں۔ اللہ نے آپ کو بے پناہ صلاحیتوں سے نوازا ہے۔ آپ کو الحاق کے کاروبار میں کامیابی کے لیے قسمت سے زیادہ کی ضرورت ہے۔ ظاہر ہے آپ کی صلاحیتوں کو کوئی اور استعمال نہیں کر سکتا۔ ان صلاحیتوں کو صرف ایک ہی شخص استعمال کر سکتا ہے اور وہ آپ ہیں

تبصرے

مشہور اشاعتیں